Asaf3007 Canım 3 ay 15 günlük kızım gece agladıgı içşn sbaah hafif cabak kuruluşu oluyor göz cevresi.bende sabah demediğim çayın demini makyaj pamuguna döküyorum ılıklaşjnca gözünü siliyorum. Artık alıştı gülümsüyor tertemiz oluyor hemde canınıda yakmıyor. Gün boyu da bir daha capak olmuyor.