Bizim yatak yüksek 6 aylıkken düşmüştü ve ağlamadan geri uyumuştu sizinki gibi gecenin bir köründe doktorumuzu aradım. Ciddi bir durum olsaydı canı yanardı ve ağlardı dedi birşey olmaz ama 2 saat temkinli ol demişti. Dediği gibi birşey olmadı korkma eğer canı yansaydı çok ağlardı ve travma geçirecek kadar düşmüş olsa ağlar.. geçmiş olsun içini ferah tut.