kızlar bebeğimle yatıyordum eşim yok. normalde aramızda yatardı. bebeğimi beşikten tarafa yatırdım. yastıklarlada çevirdim. beşikle duvar arası 15 cm bişi bebeğim sürünerek uyuyo. sürünürken aradan düşmüş sanırım önce araya kaymış sonra düşmüş ama nası aldığımı bilemedim. çok ağlamadı zaten uyuyodu. devam etti uyumaya ama yüreğim ağzımda. tekimde doktoroda gidemiyorum. baktım eline yüzüne bişey yok. şimdi yere yatak yaptım başında bekliyorum 😢