[silindi] cnm bebişin çok küçük daha emmekde güçlük çektiği için istemiyordur
sana tavsiyem emzirmeden önce biraz sütünü sağ ki akış hızı hızlansın sonra emzir
bide biderona alışır ise bir süre sonra tamamen memeden kesilir bebişin o yüzden moralini bozma güçlü olki senin direncin bebişine de güç olsun
zaten ağlayacak emmek istemeyecek
ama bunun sonunda sen galip ol
☺️