55 gündür anneyim süt gelmedi geldi çok geldi aman gaz kolik bilmem ne derken kafayı yedim. Çocuğum mememi görünce tiksinir gibi bakıyor ağlıyor tekme yumruk geri itiyor çığlık çığlığa ağlıyor on dk sağınca 150cc geliyor sütüm oysa oluk oluk daha devam etsem çıkıyor mememi mi sevmiyor dedim biberondan süt verdim yok onu da reddetti en sonunda aç bu çocuk deyip verdim mamayı 60 cc luk luk içti seve seve 😢😢😢 sütüm olmasa sorun değil bir şekilde doysun ama var var var ve içmiyor silikon meme ucuyla da denedim yok en fazla beş dk emip yine aynı savaş çıkıyor zaten gazlı bir bebek artık oturup ağladım dayanamıyorum bu duruma