selosunannesi Gazi yok hem ağzından hem.popodsn çıkartıyor ama kıyamet kopuyor evde kafayı yemek üzereyim 39 günlük ne yapmalıyım doktora götüreceğim artık gerçekten agliyarsk yazıyorum şuan
Bedsssss selosunannesi pişik olmuştur,altını islatmistir,açıkmistir başka neden olur blmiyorm ki Usttte kalsın ☁️💙
1ana_2evlat selosunannesi Allahim 36 gunluguz az önce bizde oyleydik kundak yapin bere koyun kafasina gozlerini ortsun ve saklayın ayakta muhtemelen uyuyacaktir. Deneyin bi.
cydcvk selosunannesi koliktir canım. İnternetten beyaz gürültü dinlet biraz. Benimki yağmur sesine susuyordu
selosunannesi Bedsssss altını açtım.doyurdun üşüyor desem.degil yani herşeyi denedik durup.dururken yaygsrsyi koparıyor
selosunannesi 1ana_2evlat Allah razı olsun durdu çocuk uyuyo valla ne kadar dua etsem azdır kafayı yiyecektim
Aylinoz7 Doymuyor olabilir canım Benim de öyleydi mama denedim bir kere verdim meğer çocuk doymuyor muş anne sütüyle sadece
Anneyimmmm selosunannesi kuzum kolik bebek ayağını sıcak tut kiraz çekirdekli patik var ben baya fayda gördüm bizde öyleydik gaz damlası başla hepsi geçicek sabır biraz daha sakin kalmaya çalış
Vuslat23 Her aksam 1 bardak kımyon cayı iç çıkarsada yıne oluyor gaz, su ver 1 2 kasık çocuga, , karın içine surtına masaj yap
Zlm selosunannesi ilk olarak gaz cikariyo olması gaz problemi olmayacağı anlamına gelmiyo malesef karnına masaj yapın hep aynı saat aralığında agliyosa kolik olabilir onun malesef bı çaresi yok geçmesini bekliyosun
SimayT selosunannesi Kulağı agriyor olabilir belki rüzgar vs geldiyse ama bence doktora götürüp detaylı teşhis koydurmak daha sağlıklı kolik vs ise hemen ilgilenir.
selosunannesi SimayT covid olduk ciksmiyoruz evden.elim kolum.bagli rüzgar yemiş ye olabilir baya örtmüş tüm ama
Ogullarinaasikanne selosunannesi canim ac olabilir. Ne kadar cikariyor desenizde siz daha fazla gazi olabilir. Daha ilerisi her gece belirli saatler arasinda agliyor ise kolik olabilir. Beyaz gürültü acin netten susarsa ihtimalle gaz sancisidir. Doydugundan emin misiniz ? Cisli bez sayisi falan olmasi gerektigi gibi mi ? Yani cok cikmazdaysaniz gitmekte fayda var diye düşünüyorum doktora çünkü en iyi o yönlendirir
Loreyli selosunannesi muhtemelen koliktir. Bebek sürekli ağlar ama neden ağladığı bilinmez. Aklınıza gelen her şeyi deneyin. Altını değiştirme, karnını doyurma, tensel temas, ayaklarını sıcak tutma vs. Ama susmayabilir sakin kalmaya çalışın
Nihal42 selosunannesi duş aldır cnm Bi de onu dene bakalım belki rahatlar benimde olmuştu duştan sonra resmen bayıldı uyudu
bikerem selosunannesi hem agizdan hem popodan cikariyir demissiniz ama belki cok daha fazlasi var ve sanci yapiyordur
selosunannesi bikerem evet onu da düşündük tam 3 saattir sürekli uğraşıyoruz çıkarıyoruz gazını süt ssgip veriyorum bidshs ciksriyoruz hem sgizdan hem popodan gözleri kıpkırmızı oluyor sesi gidecek kıyamet koparıyor sesi de maşallah i var şuan uyudu ama.sesi kulaklarında
1ana_2evlat selosunannesi Elhamdülillah canım çok sevindim 😊 Bunu o atak zamaninda sürekli yap olur mu genelde işe yarar annem söylemişti bana da.. 😊
Kayseriyaglamasi selosunannesi erkek bebek mi Benim oğlum da öyleydi mayasirmis meğerse sünnet ettirince rahatladı ve biz bunu yeni farkettik sünnet olalı on gün oluyor üçüncü güne geçti bitti