Annecik3 Shelly Tekrar dönderebildiniz yani İyi bari Ben bu riskle biberonla veremiyorum öbür türlü de çok zor oluyor Napicagimi şaşırdım ya 😢
ozlemleyla Annecik3 kaşıkla bebek doymuyor yorulup bırakıyor doydu sanıyorsunuz ben onu da denemiştim 🤦🏻♀️
ozlemleyla Annecik3 teendyoldan sipariş ediyorum emzirme sondası diye bıçakçılar marka dört ayına kadar 5 numara kullandım şimdi altıya geçtim. Valla hiç zor olmuyor göğsümün ucuyla sondanın ucunu eşitleyip bebeğimin ağzına koyuyorum o emerken hortum avcumun içinde kalıyor o şekilde sabit tutuyorum yani bantla biberon askısıyla vs uğraşmıyorum. Sadece hortum ve biberon başka ürünler eklerseniz tabi ki zorlaşır yıka kurut falan. Bu arada sondayı da dört beş tane haftalık kullanıp çöpe atıyorum. Temizliğini de kaynamış ılık suyla şırıngayla içinden üç dört kez geçirerek yapıyorum. En son da iki kere boş şırıngayla hava geçiriyorum tertemiz oluyor. Biberon da üç tane kullanıyorum her seferinde yıkaması zor oluyor günde bir iki bebek deterjanıyla yıkayıp tencerede kaynatıyorum. Yazınca çok gibi görünüyor ama günde en fazla 15 dk ayırıryorumdur alışınca kolay ve bebeğini emzirmek paha biçilemez 🥲🥲
Ahsendsl Annecik3 şimdi daha yeni türleri de çıkmıştır, ama medelanın anne memesi gibi olanı var. Bebek çekmeden gelmiyor + yavaş akıyor. Öyle bir şey alırsanız sorun olacağını sanmıyorum. Onun mekanizması var bildiğin üst üste yerleştiriyosun.
_Nehirim_ Annecik3 sıradan bilindik bir biberon wee baby nin 😅😄 ben korkuyordum almaz diye şükür ikisinide alıyor
Lezginka Annecik3 doğru biberon ve başlıkla bir problem olmaz diye düşünüyorum, ben meme mama şeklinde gittim, memeyi de mamayı da bırakmadı kilo alımı da çok güzel. Anne memesine en yakın başlığı seçin biberon kullanacaksınız
duzelicezinsallahbe Annecik3 doğduğu ilk günden itibaren meme ucumu çıkartamadığım için biberonla mama verdik mecbur. Ama her gün ısrarla memeyi de tutsun diye uğraştık 13. Gün gibi memeyi tuttu ama 30. Gün de sütüm yetmemeye başladı biberonla mama ve meme şeklinde gidiyoruz. Şu an 43 günlük. Geceleri hep mama veriyorum sabaha göğüslerim anca doluyor. Çok şükür şu an bi red yaşamadık.