Kızlar iyi geceler.Benim bebeğim beş ay yirmi günlük, bu zamana kadar biberon tutmuyordu. İki üç gündür tutuyor. Nasıl rahat nasıl dünya varmış dedirtti anlatamam. Kaşıkla çok zor oluyordu,artık hareketlendiğinden hep dökülüyofu falan,çok gaz da olıyodu. Ama çok korkuyorum işte biberona başlayıp memeyi bırakan bebişi olan oldu mu aranızda? Ve geri memeye dönderebildiniz mi?