Asel1naz2 bebeginiz yeni doğan bebek degil ki neden 2 saatte besliyorsunuz.hatta bana doktor 1 aylikken gece acikmadigi surece kaldirma eğer gazi cikmadiysa bile huysuzlanmiyorsa gazini da cikartmakla uğrasma uykusunu bölme demisti.uyku da gelisiminin bir parçasi bölmemek gerekli.siz bilirsiniz ama kaldirmayin inanin aç uyumasinda problem yok zaten aç olan bebek uyumaz çoğu doktor 1 aylikken gece kaldirmayin der gelisimi iyiyse ve sarilik yoksa uykusunu bölmeyin diyor ☺️