tosbikannesiiii kızlar 9 aylık olcak yakında bebişim. akşam en son 7 de yedi şuan uyandırıp mama içirsemmi acaba akşam 7 den sabah 9 a kadar aç kalması normalmi emmiyor bu arada
Prensesannesi38 tosbikannesiiii bence şöyle bişey uygulayın bugünden sonra uyku saatini bilmiyorum ama mamasını verip örneğin 9 da uyutun eğer kilosu uykusu iyiyse gece birdaha uyandırmayın hem uykusu bölünmesin ama bugün erken içmiş o yüzden saat 12 gibi verin mamasını
Uras10 tosbikannesiiii acıkırsa kalkar bence benim 7 aylık hep 4 aya kdae acaba acmıdır diyip uyandırdıp emzirfim şimdi ise sürekli kalkıyor babam uyku yok acıkır Kalkar bence
Srpslk tosbikannesiiii 7 de yatıp sabah 9a kdr yatıyotmu vallahi bravo öyle uyusa hayatta uyandırıp yedirmem heralde acıkırsa uyanır zaten. Gece 12 -1 den önce asla uyumuyor feryat fifan uyuyor yarım saatte bir kalkıyor. Gündüzleride aynı ne kahvaltı yapabiliyorum ne yemek yapabiliyorm inanın öyle bir zayıfladm ki aclık uykusuzluk yorgunluktan. Masallah nazar olmasn uykusuna bebeğinizin
Demetakk Srpslk bi an ben yazdım heralde bu mesajı dşye beynim durdu😀doğduğundan beri en fazla iki saatte bir uyanır,bir aydır gece birde yatıp sabah a kadar abartısız 10 kere kalkıyor yarım saatte bir saatte bir
DogaLina tosbikannesiiii uyandirma buyumus artik. ben 11.ayda gece beslenmesini komple kestim. acikirsa uyanir zaten merak etme
Deletedmom789 tosbikannesiiii acıkınca uyanır ellemeyin bence, bu düzene alışırsa çok çok rahat edersiniz
Zynpozn Akşam 7 den sabah 9 a kadar 9 aylık bebek için çok uzun bir süre geliyor bana. Uyandırmadan biberonla beslenen almazmi.
tosbikannesiiii Zynpozn asla içmiyor uykuda artık uyandırdım ağladı yemedi bende sinirden ağladım milletinki uyanıp yemek istiyor benimki nie böyle :(aç aç uyucak
Umudum3 Bence 12 de verin sabaha kadar rahat uyur.ben öyle yapıyorum bebimkide 10 aylık yoksa sabaha kadar uyanmasada mırıldanıyor rahat uyayamıyor
Bebegimm1 tosbikannesiiii 2 aylikken gece beslenmesini birakmistim akşam yer sabah kalktiginda yerdi suan 1 yasinda gece beslenmek için uyanmiyor alişkanlik haline dönüşmemesi için uyandirmayin 9 yatar sabah 9 10 gibi uyanir bebeginiz buyumuş acikirsa kendi uyanir
Asel1naz2 Bebegimm1 2 aylık mi .benim 2bucuk aylık iki saatte bir veremiyorum gece doktora dedim uyandır ver dedi
omersbegumi Bebegimm1 Kilosunda bir problem yaşadınız mı peki 2 aylıkken kestiginizde? Bende kendi uyanıp aglamadigi sürece uyandirmiyorum 40dan sonra öyle yapmaya başladım ama içim hiç rahat değil bir yandan da ya kilosunda sorun olursa diye
Longingg Bebegimm1 benim bebeğimde 43 günlük, gece beslenmesini nasıl bıraktınız? Bebeğim akşam 9–10 gibi uyuyor dayanamıyorum 12 gibi uyandırıp emziriyorum. 3 te uyanıyor sonra saat başı 8 e kadar emmek istiyor.
Mommqueen tosbikannesiiii acıkırsa uyanmıyormu bence uyandırma 9 aylık olmuş gece beslenmesine cok ihtiyacı yok uyku düzenini bozma derim
Lay tosbikannesiiii Nasıl şanslı bir insansınız siz öyle. Sizin bebeğinizin uykusunun 4te 1i 10 aylık kızımda olsun bana yeter 😅 uyanınca acıkır merak etmeyin kan şekerleri düşmüyor artık.
Kayracim tosbikannesiiii ben ilk oğlumu da beslemek için hiç uyandırmadım yenidoğan zamanı bile şimdi 2.yi büyütüyorum 3ayı bitirdik onuda kendi uyanmadan uyandırıp beslemiyorum.. süre uzun gelebilir ama bebek uykuya devam ediyorsa sorun yok bence eğer şimdi uyandırıp beslemeye alışırsanız çok çekersiniz.. çünkü o gece beslenme alışkanlığını bıraktırmak gerçekten çok zor burada bir sürü anne yazıyor bu konuda..
tosbikannesiiii Kayracim bacım yesee keşke razıyım ben uyanmasına sinirden ağladım yemiyor çok iştahsız bir bebek ya
omersbegumi Kayracim Kilo alimlari nasıldı peki sorun yaşadınız mı ? Bende 40ı çıktıktan sonra uyandırmamaya başladım ama içimde hep bir şüphe oluyo kilo konusunda ya yetersiz alırsa diye. 53 günlük şuan
Seher05 tosbikannesiiii aynı dertten muzdarip biri olarak 8 de yatar o yedigiyle bagzen 6 ya kadar durur. Ben yine dayanamayıp mama hazırlıyorum ama içmiyor
Zynpozn tosbikannesiiii yani demekki acikmiyor. Olsun üzülme sende yatırmadan önce doyurucu şeyler veriyorsun demekki kalkma gereksenimi duymuyor.