Ates_mami çok güzel özetlemişsiniz zaman ayırıp yazmışsınız çok teşekkür ederim. Ben de hiç bir şey için zorlamıyorum gerçekten her türlü isteğine tavrına saygım var bir şey istemiyorsa illa yap demem bence de doğru olan bu kendi fikirleri var onlarında ne de olsa☺️ süreci yönetmek bazen çok zor oluyor gerçekten benim oğlumda herkese bunu yapan bir çocuk değildir sadece tek bir arkadaşına bunu yapıyor o da sanırım çok sık görüştüğü için olabilir ya da oyun anlayışları da birbirlerine uymuyor olabilir tabi. Ama yazdıklarınız arasında denemediğim yöntemlerde var onları da uygulayacağım, teşekkür ederim ☺️