Hgztp Merhaba herkese. 26 aylık oğlum bir oğlum var 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz ama benim için problem hiç de o değil. Problem şu ki; oğlum normlade ev içinde benimle babasıyla gayet iyiyken sürekli görüştüğümüz bir arkadaşımın oğluyla asla anlaşamıyor. Sürekli ondan oyuncakları zorla alıyor bazen itekliyor bağırıyor inanın hayret ediyorum çünkü normalde zarar veren ve böyle davranan bir çocuk değildir. Sizce neden olabilir ya da ben ne yapabilirim fikir verir misiniz
Mini_ka Hgztp 29 aylık oldu kızım hiçbir şeyi bizle bile paylaşmıyor tek dediği hayır benim. Neden böyle bı fikrim yok .Bende burda bekleyim belki bı önerisi olan çıkar
Ekim19 Hgztp arkadaş seçiyor olabilir , benim oğlumda bi arkadaşı ile çok güzel anlaşıyor ama diger bi arkadaşına vermek istemiyor oyuncaklarini , bir şey yaşadığı için sevmiyor olabilir çünkü artık onlarda duygulari yaşayıp unutmuyor .
susunbebekuyuyo Hgztp 2 yaş sorunu tamamen ben merkezci olmaları şuan benim kızımda öyle her şey onun 27 aylık
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hgztp 2 yaş hayat felsefedi “ her şey benimdir. Ne gördüysem benimdir, benim olan benimdir,senin olan benimdir.” Gelişimsel bir özelllik. 🤷🏻♀️
Hgztp Mini_ka bizim evde yalnızken hiç bir problemimiz yok ama bazı arkadaşlarıyla bir araya gelince bu problemi yaşıyoruz ve bizde oyuncak çekme itekleme de var ne yazık ki. Önceden çok pasif ve çekingem bir çocuktu böyle görünce inanamıyorum resmen 🙈
Hgztp susunbebekuyuyo Peki siz nasış bir yol izliyorsunuz bu durumda? Ben o an ne yapacağımı pek kestirmiyorum
susunbebekuyuyo Hgztp şuan aşırı ağlama ve benim modunda olduğundan dolayı biraz sakinleşmesini bekliyorum daha sonra başka seçenek sunuyorum mesela yeğenimle devamlı aynı oyuncak kavgasında oluyorlar hemen başka oyuncağa dikkat çekiyorum bu sefer onu kızıma kızımın elindeki oyuncağıda birazda kaan baksın diyerek yeğenime veriyorum tabi bu süreç hep böyle gidiyor bu sefer kızımın elinde ki oyuncak kıymetli oluyor 😃
Hgztp AyPerisiVeGokPrensininAnnesi buna benzer bir şey okumuştum sanırım bende☺️ peki sizce nasıl baş edebiliriz bu durumla
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hgztp Dikkat dağıtarak. İnatlaşmayarak. Diretmeyerek. O an verilebilecek bir elma her şeyi çözebilir mesela. 🥰
dolunay01 Hgztp bızde bunu hıc yaşamıyoruz acaba bızde bır sorunmu var bılmıyorum .hep benimle oynamak istiyor hep dıbımde hayır diyince sürekli ağlıyor kriz geçirir gıbı bagırıyo çığlık çığlığa bu d abı sendromlu 2 yas sendromu 29 aylık
Hgztp dolunay01 herkesin sendromu başka demek ki☺️ biz de farklı değildik iki yaş sendromuna kadar asla dizimin dibinden ayrılmazdı kimseyle oynamazdı saatlerce yanımda otururdu iki yaş fena vurdu bizi 😄
Kaderlmc Hgztp itme vurma huyu yoktu ama benim yeğenimde oyuncaklarını paylaşmazdı kimseyle sadece bir çocuk vardı sadece onunla paylaşır onunla oynardı şimdi hiç sorun yapmıyor 3 buçuk yaşında 😂 bence iki yaş sendromundan kaynaklı bir durum
Hgztp Kaderlmc ya sanırım arkadaş seçiyorlar onlarda. İnşallah bizimki üç buçuk yaşına kalmadan geçer 😄
Tatlihayat Hgztp benim kızım bu ara eşimi bile benle paylaşmıyor. Eşime sarılıp benim aşııııım (aşkım) diyor😂normalde oyuncaklarını paylaşır. Çok sevdiği şeylerse benim der vermez. Sabah kalktım mutfağa gittim yastığıma yatmış benim yastığım diyor 😂benim olan ne varsa onları sahiplendi eşimde dahil🙈😁
Hgztp Tatlihayat kızlar babaya erkekler anneye yapıyor demek ki gerçekten hemen hemen aynısını da oğlum eşime yapıyor 😄
dolunay01 Hgztp ufff hoc ayrılmıyo yanımdan artık 3 yas olacak ne bu hıc anlamıyorum oyuncaklarıyla da oynamıyo
Kaderlmc Hgztp aynen keyfine göre 😂 geçici bir durum en azından büyüdükçe sosyal olmaya başlarlar bir de korona zamanı çocukları hep eve kapandılar sosyal olup dışarı çıkıp parkta çocuklarla oynayamadıklar gayet normal davranışlar aslında bakılırsa bunlar
Hgztp AyPerisiVeGokPrensininAnnesi inanın deniyorum.. ama bir elma ya da sevdiği bir şeyi çıkarıp vermek fikri çok mantıklı gerçekten. Çok teşekkürler☺️
Hgztp Kaderlmc Kesinlikle öyle rahat rahat oynayıp dışarı çıkıp istedikleri gibi vakit geçiremediler bile. Bir de kış geldi tam kapandık eve iyice bunaldılar
Pembebeyzmavi Hgztp valla 16 aylık kızımda aynısını yapıyor ama gariptirki kimi kuzenine kendi veriyor oyuncağını kimisininde elinde ona ait bişey olmasa bile almak için çığlığı basıyor insan ayırıyor resmen
Hgztp Pembebeyzmavi benim oğlum da öyle işte sadece bir arkadaşına böyle. Diğer arkadaşlarıyla da ufak tefek sorun yaşıyorlar tabi ama bu kadar bariz değil. Anladım ki cidden arkadaş seçiyorlar ☺️