VahideEgehan Doga_sever Ben daha yaptırmadım yaptıracam da ondan fikir almak istedim nasıl geçiyor o dönem diye evet yazım hatası olmuş😊
Doga_sever VahideEgehan biz islem sonrasinda hic sorun yasamadik. Bikere bile ne huzursuzluk ne aglama olmadi. Ama islem sirasinda agladi.
Yagiz21 Doga_sever evet lokal sadece uyusturma işleminde ağladı sonrasında bise yok el ayak tuttuğumuz için biraz mızmızlandı. Eve geldikten 1 saat sonra ilk idrar yapınca çok ağladı ama sonra geçiyor sabrediceksin 2 gün cnm sonrası kolay