VahideEgehan bence hemen yaptırın. Ben 2 aylıkken yaptırmak istiyordum ama pandemide korktuk erteledik 13. Ayda yaptırdık. 2 aylıkken yaptırmak istedim çünkü 4-5 aylık olunca kendini keşfedecek altını açtıkça elini pipisine atacak. Sonrasında emekleme yürüme derken darbe alma riski vardı. Sonuç olarak 13. Ayda yaptırdık. Oğlum hiç durmadı sürekli gezdi biz de Peşinde dolaştık. Bezini üç kişi ayakta zorla değiştirdik. Çünkü korktuğu için yatmıyordu yatınca çok fazla ağlıyordu. Anesteziyi de genel yaptılar büyüdüğü ve durmadığı için. Saatlerce de aç bekledi. Çıkınca 1,5 saat bir şey yiyip içmemesi gerekti ve o süre boyunca hiç durmadan meme diye ağladı. Hemen yaptırın bence ben çok pişman oldum