A1se SerraSeyda Evet güzel ama ,Türkiyemizde güzel 😍Burdakilerde türkiyeye hasret kalıyo 😑 bu aralar türkiyenin hali de hal değil aslında allah yardımcınız olsun🙏🏻
sutlucikolata A1se burda dogdum buyudum ama 12 yasimdayken ailem turkiyeye tasindi haliyle bende :) 18 olunca ben tekrar geldim ve 3 sene sonra evlendim, zaten ablamlar evli ve buyukler onlar hep burdaydi bende onlara gelmistim
sutlucikolata A1se ikincinin cinsiyetini henuz bilmiyoruz insAllah her sey yolunda ve saglikliysa haftaya ogreniriz. Siz asi oldunuz mu?
A1se sutlucikolata Anladım inşallah 🙏🏻Önemli olan sağlıklı olmaları zaten,yok hayır olmadım neden sordunuz?