A1se Gelin Tanışıp sohbet edelim🥰 Nerde yaşıyorsunuz?Nerelisiniz?Kaç yaşındasınız?Çocuğunuz ne kadarlık?Neler yapıyorsunuz?😍🥰 Ben İsviçre /Zürichte yaşıyorum ,Adıyamanlıyım,25 yaşındayım Kızımda 4,5 aylık💕
Ysmshn A1se fransada yaşıyorum aslen ardahanlıyım. 27 yaşındayım 6 yaşında oğlum 4 bucuk aylık bir kızım var 🙂
Mammamiaa_ Arel45 Tantuni diyarından sevgiler 😅😅😅 bir mesleğim olsaydı bende kendimi atardım yurt dışina🤣
A1se SerraSeyda 😂Niye ya allah allah yurt disinda yasayan kisi çok ,Siz yurtdisinda degilsinkz heralde türkiyede yasiyorsunuz
A1se Mammamiaa_ 😅👍🏻oooo nefis 🤤😋Tantuniye bayılırım helede bu mersinin tantunisiyse ,İnşallah birgün nasip olur🙏🏻🥰
Mammamiaa_ A1se benim kayınvalidem Adıyamanlı iyi ki gelin gelmişim onlara🥰 inşallah bizde birgün isviçre de oluruz😊 keşke amcam küçükken valizine benide koyup Norveçe götürseydi 🤣🤣🤣
sutlucikolata A1se burda dogdum buyudum ama 12 yasimdayken ailem turkiyeye tasindi haliyle bende :) 18 olunca ben tekrar geldim ve 3 sene sonra evlendim, zaten ablamlar evli ve buyukler onlar hep burdaydi bende onlara gelmistim