sezerus yok çatlakta değildi bildiğimiz içten kıpkırmızı yara olmuş.. Kendi doktoru gördü ben durumu anlatınca bacaklarını hafif ayırıp ışıkla içeriye doğru baktı iyi ki de götürmüşüm yavrum acıdan avaz avaz ağlıyordu😔😔 krem ve bağırsak düzenleyici toz vermişti sonra şifa oldu çok şükür