emys1844 2 aylık bebeğim kabız oldu kakasını yapamıyor lavmanla yapıyor sadece her yolu denedim rezene , zeytinyağı , masaj vs vs hiç bir işe yaramadı ne yapabilirim?
Minimini12 emys1844 anne sütü alan bebeklerin 10 gün kaka yapmaması normaldir kabız olduğu anlamına gelmez. Doktora danışmadan lavman falan yapmayın Allah aşkına koskoca insanları mahfesiyor lavmanda küçücük bebepe ne yapmaz
Aysun_Umay3705 emys1844 o kadarlıkken aynı sorun bizde de vardı sadece anne sütü alıyo doktor 10 güne kadar normal dedi en fazla bi hafta yapmadığı oldu eğer çok rahatsız edecek olursa eczaneden küçük lavman almıştık onnla yaptırıyoduk ama doktor gerek yok dedi sıcak banyo masaj ve bacak hareketleri yaptır sürekli dedi snra 3-4 günde bir yapmaya başladı bu ara da bazen her gün bazen de 2 günde bir yapıyo şuan 5 buçuk aylık
1anne1bebek_ emys1844 anne sütü alan bebek hiç bir zaman kabız olmaz demişti doktorumuz.. Benim oğlumda 1 aylıkken kaka yapmadı meğerse poposu içten yara olmuş ıkınmaktan(gaz sorunu çok vardı) o yüzden kaka yapmaya korkuyormuş. Doktoruna danışın bence sürekli lavma da iyi değil daha cok kücük. Çok gecmis olsun
Minimini12 emys1844 maflor plus al probiyotik damla bağırsak düzenleyici günde 3 defa 5 damla içir rahatlar çocuk ama bir işlem yapmadan önce doktora götürseniz daha sağlıklı olur
emys1844 Minimini12 doktor dedi zaten canm ilk doktor lavman yaptı reçeteye yazdı bize dedi cok zorlanırsa yapın lavman cok zorlanıyor
Asilbebis Minimini12 sorma gerçekten bize doktor verdi lağma çocuk 2 gün kendine gelemedi. Ama kabızlıktan değil gaz yüzünden yaptılar
Gizoooo emys1844 https://www.google.com/search?q=bebek+fitili+kab%C4%B1zl%C4%B1k&rlz=1CDGOYI_enTR958TR958&hl=tr&biw=414&bih=720&tbm=isch&sxsrf=AOaemvKjobNgXDx7ZANAIL8nqyVb_pBITg:1640635903854&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwioz4OC5YT1AhVqSfEDHXImC4MQ_AUIGCgC#imgrc=oStSaQbdX76rIM Canım kahve rengi sarı yazılı olanı vermişti doktor bize ben çok kabız olduğunda kullanıyorum hala
sezerus 1anne1bebek_ 1anne1bebek_ çocuk doktoru mu tespit etti çatlağı çocuk cerrahisine falan mı gittiniz acaba? Benim kızım 15 gündür 5 güne bir yaptı şimdi 8. Gün yok hala sizin nasıl olmuştu?
emys1844 Minimini12 direk lavman yazdı kağıdına acile gidip lavman yaptılar karnı cok sertti sonra reçeteye yazdılar cok zorlanırsa yap dediler ve çok zorlanıyor
Minimini12 emys1844 sen maflor al bağırsaklarını düzenlesin çocuğun probiyotik içeriyor zaten ilaç değil biz 5. Aya kadar ara ara kullandık 2 günde etkisini görürsün zaten sanırım özele gitmiyorsunuz
Brfn emys1844 makatina bir de pişik kremi sürün benim bebegimde yapamadığı zaman pişik kremi sürüyorum faydası oluyor.. geçmiş olsun
aykoz_ Lavman yaptırmayın ya surubu deneyin bence eczacıya sorun dozunu. 2 aylık cocuk lavmanlık ne yiyoki sanki
1anne1bebek_ sezerus yok çatlakta değildi bildiğimiz içten kıpkırmızı yara olmuş.. Kendi doktoru gördü ben durumu anlatınca bacaklarını hafif ayırıp ışıkla içeriye doğru baktı iyi ki de götürmüşüm yavrum acıdan avaz avaz ağlıyordu😔😔 krem ve bağırsak düzenleyici toz vermişti sonra şifa oldu çok şükür