Zaten şuana kadar geçirilen gripler normal grip değil domuz gribiymiş doltor söylemişti . Cocuklar bu yüzden normal grip gbi değil ağır atlatıyormuş. Domuz geibi eskisi gbi değilmiş normal geipten daha ağır sadece geçmiş olsn cocuklar hasta olumca cok üzülüyorm 🥺 bol c vit de vit biraz da dğal yöntemler deneyin zencefil zerdeçal bal limon ıhlamur yapın