Hatice1080 Bende 2. SezRyen oldum. Kızım 18-19 aylıktı hamile kaldım 26 aylıkken doğum yaptım. Sezaryen olalı 2 hafta oldu. İlkine göre daha rahat, daha az ağrı acı oldu. Çok rahat geçirdim. Şuan hiç ameliyat olmamış gibiyim. Hatta 5-6 günlükken ameliyat olmamış gibiydim gayet iyiyim. İlk ayaklanma falan hastanede yürüdüm gittim geldim her işimi kendim gördüm.