Hatice1080 2 ay 13 gün önce ikinci sezaryenimi oldum. İlki genel anestezi idi bu sefer spinal anestezi oldum. İkinci gün kahvaltı hazırladım. Üçüncü gün bulasık makinası bosalttım, ev süpürdüm korkmayın. Sadece ilk gece kalkmak vs zorlandım e oda normal ameliyat sonucta.