mucizemoglummmm 25 günlükken yaptırdım canım mutlaka 15-25 günlükten yaptır çok rahat edersin. Sadece iğnede ağlıyor sonra hiç ağlamıyor zaten uyudukları için öyle öyle geçti. Acı duyguları olmuyormuş 40ından sonra acı duyguları oluyormuş. İnsan kıyamıyor ay çok küçük yaptırmasak mı sonradan mı yaptırsak diye düşünüyor ama iyiki yaptırmışım. Kuzenim 3 aylıkken yaptırdı 2 gün ağladı çocuk arkadaş 4 aylıkken yaptırdı oda 4 gün falan çekti huzursuzluğunu büyününce daha büyük sıkıntı😅