Tuti29 Aag inşallah kabızlık yaptı zaten sağlık ocağının verdiği ürünler ne bana iyi geldi ne kızıma 😊
Denizzz88 Tuti29 banada 3 damla dediler fısfıs bazen tutukluk yapabilir ağzına gidip gitmediğini anlamazsın damla olarak ver dedi eczanedeki. Bende diğer fısfıs olmayan başlığı taktım çay kaşığına 3 damla atıyorum öyle veriyorum
Psikologanne00 Tuti29 bende onu kullanıyorum 4 aylıktan beri, damlalıklı 0,5ml kaşığa döküp veriyorum