Ben genelde çocuk şarkısı yerine piyano keman tarzı şeyler dinlettim ve normal kendim ne dinliyorsam onu açardım genel olarak , böyle arka fon müzikleri gibi çok sakinleştirici dingin şeyler yani 🌼
Şuan hala keman dinlemeye bayılıyor üç yaşına girecek.