Ygznfs Alpbeybi sünnet öncesi neden yapılıyor? Devlet hastanesinde mi yaptırdınız birde. Bizimki de olcak sünnet ama öyle bişey demediler
Fatma8988 Naz93 oğluma 3 kez yapıldı. Agız burun ama büyüklere soktukları kadar sokmuyorlar. Ayrıxa sadece agzı ve ya burun diyebilirsiniz kanunen hakkınız. Avukat teyzem düzenli pcr veriyor sadece ağızdan. İşi bileni zorlayamıyorlar
Gzdzeynep Naz93 ben yaptırdım bir kere ateş ve crp değerinden dolayı yaptılar. boğazdan yapıldı ağzını açınca bir sn de bitti zaten kızım 26 aylık falandı yapıldığında
Alpbeybi Ygznfs hayır özeld. Lokal olmadı, kaudal anestezi. Hastane prosedürü o şekildeydi bilemiyorum. Acıbadem Altunizade’de yaptırdık
ikizlerinannesi2985 Naz93 bi bebekken yapıldı, sadece ağızdan aldılar. Hiç ağlamadı. Bi de 1 yaşındayken yapıldı. Onda da hem ağız hem burundan alındı ama çok ağladı o zaman😞