Ipegim ikizminikler genital bölgem daha sert olduğu için bence oradan daha iyi verim alırım diyorum tam makinenin istediği gibi çünkü görür ve yok eder inşallah😊
bikerem Ipegim şugunumuzde cikan buzmus bilmem neymis onkara bulasmayin bence,hic memnun kalani gormedim. Kesinlikle oyle buyuk rahatlik ki,dayanirsiniz hatta simdi uyuşturucu krem falan suruyorkarmis,ben kullanmamistim yine de sonuca misliyle deger
Ebruli101 Ipegim bacaklarm yok denecek kadar az kol ve yüz bölgemde çok çıktı ,ama yine de eskisi kadar değil ama bende Polistik over var oda tüylenme yapıyor belki sizinki daha farklı olabilir☺️
Ipegim Ebruli101 anladım canım zaten alexsandrite cihazı kollarda başarılı değilmiş yüzde de genelde iğneli kullanıyorlar belki ondan çıkmıştır
Pialvi Ipegim 2 gün önce temizlen ve özellikle bikini bölgesin de uzun kıl kalmasın..derin yanabilir..zor değil o kadar..hala gidiyorum faydasını görüyorum
Ipegim Pialvi ilk kez gideceğim bende doğrh boyda olsun istiyorum etki etmesi açısından yoksa diğer seanslarda bende öğrenmiş olurukim
Ebruli101 Gryffindor tüysüz olmak gerçekten lüks gibi geliyor 🤭 açıksaniz özellikle yazın falan elbiselerde falan rahat oluyor ben lazer yaptırırken acıktım sonra kapandım ☺️ şimdi phlips lumea var ondan da memnunum
Ebruli101 Ipegim bacaklarımda ki tüyler koyuydu jilet vurmaktan ondan da daha iyi çözüm almış olabilirim 3-5 tane ancak tüy var oda cansız
Pialvi Ruhen rahatladım..ben de senin gibiyim açık tenli ve kıl köklerim kalın..İnan zor değil..acısa bile canın leveli düşürüyorlar..bence abarttılar biraz
Burcu011 Seansıma gitcem bu hafta gitmeden 1gün önce traş yapıyorum çok az Bi acı oluyor şuan çok memnunum 16 seans gitcem inşallah bitmiş olur
Edaacvk Ipegim seansa giderken 2 gün önceden jilete vuruyordum. 2 hafta sonra kontrol var o zaman almıyosun tüyleri cıkanları onlar lazerle alıyor. Acısı buz lazere göre daha fazla tabiki ama daha etkili. Benim yok denecek kadar azdı ama hamile kalınca doktorm izin vermedi 9 ay boyunca jilete vurdum hala tek tük cıkıyo
Ipegim Edaacvk kuzum tek tüke razıyım onu da sonradan 1 2 seans gidilir halledilir sanırım bende kontrol atışı yok emin değilim alex de de seans aralığı 1,5 2 ay arasıymış
Burcu011 Ipegim hayır 16 seans gidiyorum ilk 4 seans 15 günde 1 son dört seans ta aynı şekilde kalan 8 seans ta ayda 1 kere toplam 16 seans
Adige55 Ipegim 18 yaşımda yaptırdım şuan 30 yaşındayım tertemizzzzz :)))) tek tek vardı tüt şeklinde hamilelikten sonra onlarda yok oldu
Ipegim Adige55 ahh darısı başıma😊 o kadar pişmanım ki yaptırmadığıma yok çocuğun olmaz yok tekrar çıkar dediler bu zamanlara kadar kaldı😂
Edaacvk Ipegim canım ilk seanstan sonra tüylerin aynı cıkacak ama patır patır dökülecek şok olcaksın. Döküldükten sonra zaten 2 ay nerdeyse cıkmıyor. Bende öyle oldu zaten cok tüylü değilim herkeste farklı olur heralde