Ipegim 7yil once yaptirdim,ustune 3 hamilelik gecirdim ve tertemiz halaa. Sadece ilk seferde randevudan 48 saat once tras yap demişti. Aci esigim cok yuksektir,etim kopsa ihh demem yani,ama ciddi anlamda aciliydi. Zaten 4 seansta ormanlarim yok olmustu😁 sonra bir seans diode gecti uzman ve diz kapagi ya da ayak bilegine yakin zor tukenen yerlere de igneli yapti. Hayatimda kendine yaptigim en iyi yatirimdi,hep şükrederim