Tosbik1406 sleepyden nefret ediyorum 😂 turkiye’ye yeni gelmistik prima bulamadik esimde sleepy alip gelmisti bu kadar kotu bez gormedim. Saat basi dolup tasiyordu o da kaka yapmadan sadece islatinca birde tuhaf bir kokusu vardi islaninca, bu kadar kotu bez gormedim. Birde ustine pisik yapmisti 😒 prima’dab haric baby&me, canbebe ve molfixte kullandim (,sadece 12 saat kuruluk idda eden bezleri aliyorum emin olmak icin) ve bunlar hepsi en az prima kadar guzeldi. Ben genelde beli mark kullanmiyorum ilk neyi gorurusem onu aliyorum ama sleepy asiri kotu en kotu bez benim gozumde 🥲