manicurist gayet düzgün takıyorum bezin uzunluğu normal ama genişlemesine yani enine doğru alanı baya dar o yüzden çok sızdırma yapıyor yani çişi değil kakadan bahsediyorum biz hiç memnun kalmadık o yönde ama pişik yapmıyor en güzel yanı o zaten siz memnunsanız devam edin kullanmaya bezin nasıl takıldığı tabiki de önemli ama nasıl sızdırıp sızdırmadığı ne kadar dayandığı daha önemli bence 😉