bikerem Egeberk onunla el kadar bebekle 15 gun yasamak kötüydü,torbayi mi cocugu mu alacagim diye dusunmek bile,hele gece😔 cok şükür günümüze
Yazannesi1 Guneyinannesi1 5 günlükken çıkmaya başladık 😊 o zaman Haziran ayıydı tabi ama şu an olsa güzel giydirir bebek arabamızda kışa uygun yine çıkartırdım 😊
VERA19 Guneyinannesi1 20 günlükken alışveriş merkezine alışverişe gitmiştik🙈 Çok eksiğim vardı bebek eşyası olarak onları halletmiştim ve tabi o zaman covid yoktu🙏🏻 Dışarı çıkmak için kırkı beklemeye gerek yok bence
Gulkizim Guneyinannesi1 defalarca doktora gittik. 3 günlükken 20 günlükken 1 aylıkken. Yarın da 37. Gününde alıp civile götüreceğim havalar soğuk ya bari mağaza gezsin 😀 ha 2 kere de bebek arabasıyla sağlık ocağına gittik. Ama bebek arabasında yağmurluk var rüzgar kesiyor kat kat da sardım hasta olmadı