Guneyinannesi1 valla biz 35 günlüğüz bizde çok çıktık ilk E bebeğe gittik bebeğimiz le alışveriş yaptık ordan Bi arkadaşımız mangal yakmış oraya davet ettiler köy evine gittik orda zaten soba falan yakmışlar dı sıcacık tı bebeğim mis gibi uyudu evde klimada aynı sıcaklık asla olmuyor bizde arkadaşlarımızla vakit geçirdik, sağlık ocağına 1 ay açısına gittik, doktor kontrollerine gittik, ardından görümceme kahvaltıya gittik, anneme gittik bu hafta da 1 hafta otele gideceğiz yeni yıl için perşembe gideceğiz birde bebeğim hem meme hem mama alıyor dışarda emziremeyince mama yapıp verdim sıcak suyu heryerden temin edebilirsiniz yada yanınızda bulundurabilirsiniz yapıp çıkarsanız 2 saate kadar içebilir evde beslersiniz çıkınca 2 saat sonra mama içerse Bi 2 saat daha vaktiniz olur gezmeye hatta dün avm ye gittik kayınvalidem gilde vardı o baktı bebeğe yemek katına oturup biz bowling oynadık eşimle bence çıkabilirsiniz :)