alptoyyy amin inşallah. Ben grip gibi olmuştum öyle ağrım falan çok olmadı bi bacaklarım ağrıdı kızımı sallamaktan diye düşündüm. Eşimin de burnu akmaya başlayınca test verelim dedik kimsenin vebaline girmemek için pozitif çıktık. Sadece 1 kez ateşlendim o gece kızım da ateşlenince kendimi unuttum. Çok şükür kolay atlattık hemen toparladık.