alptoyyy Arkadaşlar merhaba dünden beri burun akıntısı baş agrısı göğüs agrısı yaşıyorum grip mi korona mı bilmiyorum çocuğum da küçük hastaneye kalkıp gidemem hava çok soguk böyle arayıp eve gelirler mi bilgisi olan var mı
dinle_beni_bi alptoyyy iki gündür bende de var. Covid olduğumu düşünmüyorum. Şuan domuz gribi salgını varmış. Sanırım bende domuz gribi oldum. Geçmiş olsun
BalarisiYusra alptoyyy bu belirtilerin hepsi bi günde mi ortaya çıktı göğüs ağrısı corona süreci ilerledikçe ortaya çıkıyor. bende atlattım ilerleyen günlerde öksürdükçe ağrı olmuştu göğsümde yine de bi test verin geçmiş olsun
sarilokumumm alptoyyy yeni bitti eşimin karantinası boğaz ağrısı burun akıntısı ses kısıklığı grip belirtisi ile gitti pozitif çıktı çok şükür hiç bişey hissetmeden sadece 2 gün ses kısıklığı ile atlattı geçmiş olsun artık grip belirtisi oluyor umarım değilsinizdir
Ozgdfn alptoyyy benimde ilk baş ağrısı ile başladı hatta ben sinüzit sandım iki üç gün sonra tat koku gitti. Hemen test verdim pozitif çıktı. Koku tat gitmese yine anlamicaktim bence sizde her ihtimale karşı test verin
Mora dinle_beni_bi alptoyyy kendi kendimize teşhis koyamayız sadece burun akıntısı ile pozitif olanlar var test yapılmalı
dinle_beni_bi alptoyyy öksürük, baş ve kemik ağrısı, burun tıkanıklığı. Öksürürken cigerlerimde ağrı. Halsizlik. Şimdi de hapşırık başladı.
alptoyyy -erCansu- gerçekten mi o zaman kesin korona oldum göğüs agrısı burun akıntısı baş agrısı herşey var birde akciğer ameliyatı oldum iki kere Allahım sen koru
dinle_beni_bi -erCansu- temaslı bile değilim ki nasıl olabilirim. İlk ciğerlerim agridi öyle başladı. Nerdeyse eminim gibi birşey covid olmadığıma. Kendi adıma söylüyorum tabi post sahibi için birşey diyemem
alptoyyy BalarisiYusra dün burnum akıyordu bugün de öksürürken göğüs agrısı yaşıyorum teşekkür ederim arasam eve gelip test yapan olur mu
-erCansu- alptoyyy bilmiyorum hatta cam açıltı üşütmüşümdür hasta gibi değilim dedi bizi çağırdı ısrarla gitmedik iyiki her ihtimale karşı test yaptırayım dedi malesef pozitif
-erCansu- dinle_beni_bi bende bilemem tabi ama olabilir yani görümcemde temaslı değildi çnkü yani merden helecegi belli olmuyor o biz gitmiyoruz diye test yaptırdı nerden gelecegi belli değil Allah korusun fena bi salgında var havalar garip tabi üşütmüşte olabilirsinz
BalarisiYusra lalbg bende de hemen gitmişti 1günde 10 gün gelmedi Allahım çok zor şu koku kaybı Allah kimseye yaşatmasın 🥴