KuzeyiinAnnesii
Bizim yasimiza 15 gün var kendi kendine yürüme yok korkusundan yapmıyor yoksa elini bıraksa dengeyi sağlayacak . Uyku gelince çok şükür düzenli emmeyi bıraktı kendisi gece yatmadan önce mama ya da yemek yerse sabah yaz geldi geleli 7-8 arası uyanıyor eğer gece yatmadan önce yerse gece bi kere kalkıyor ve gün içinde uykusu gelse beşiğine koyunca kendi uyuyor . Ve su noktaya geliyorum hiç dişi çıkmadı kesinlikle . Blw sistemine geliyorum Ben ek gıda başında yapmıştım eline alıp yerdi şimdilerde eline verince küsüyor beni bekliyor ki yedireyim ama tekrar alıştırmam lazım onun içinde eline Gofret tarzı kek tarzı bişiler verip denicem eline aldığı şeyi yemesi gerektiğini