KuzeyiinAnnesii 1 yaşında oğlum yürüyor düşe kalka, gece beslenmesini kendisi kesti uykusunda istememeye başladı hiçbirşey 1 ay falan oluyor bıraktık, kolaylık oluyor gerçekten beslenmediği için kalkmıyor uykusu bölünmüyor,anne baba dede,kapı,gel,adda,baybayy,mama,su yerinede bu diyor🥰🥰 gündüz 2 uyku yapıyor kısa süreli 1 -2saat gibi, sabahları yumurta yiyor hergün çorba mama yoğurt vs veriyorum ama pek iştahlı değil ve zayıf gibi ama 10 kilo doktorm sağlıklı iyi diyor 🙏🏻🥰