RuzgarMommys karnı ağrıyor galiba ağrıdıkça mızmızlanıp emiyor bu aylarda bildiği tek rahatlama yöntemi de emmekmiş o yüzdsn devam ediyor bırakmıyor kavga dövüş devam. Zaten yutsa hepsini kusacak böylr daha iyi. Uyudu sanırım tam dalsın ben de kaçacağım 😀