Kızlar saat 2 olmuş burda olanlara sorum ne işiniz var burda bu saatte? 😀 Kimsenin eski yaşamını bilemem ama hepimiz bebek sonrası gece hayatına alışmışızdır artık 😀Benim kuşum yalnızca kucakta uyuduğu için onu uyutmaya çalışıyorım iletişim göz teması kurmamak için burdayım. Bi de huzursuz bu gün sürekli emmek istiyor ağzında biriktirip tükürüp emmeye devam ediyor.
Sizin derdiniz ne çıkmayan gaz, inatla uyumayan bebek, emmelere doymayan iştahlı bi kuzu, aklı oyunda olup bu saatte oyun isteyen bir civciv mi? Yoksa hasta yavrunuzun başında mı bekliyorsunuz?
Dipnot : hasta olan varsa bir an önce iyileşir inşallah kuzularımız hasta olmasın… Amin