Erdemir Annesinin_kuzusu00 büyümüşte maşallah bende şuan çok yıprandım meme reddi çok yaşıyorum oturup kaç defa ağlayıp hayatıma devam ediyorum
Dgnwgmsm Bu ataklar nasıl hesaplaniyir ya bi uygulama da hesapladım dogmasi gereken gün yazılıyordu ama kızım 1 ay erken doğdu ve hafta hafta görünüyor ataklar 19 hafta atağı mi oluyir 4 ay atağı anlmadim bilgi verebikir misiniz?
Erdemir Dgnwgmsm kaçıncı ayda doğması gerekiyordu canım mesela benim 20 ağustos da doğdu ama 1 Eylülde doğması gerekiyordu 1 eylül yazıyorum
badembebek blue5 atağınız ne zaman başladı? 3 ay 18 günlük kızım var bu şekilde ataktan olabilir mi acaba diye düşünüyorum.
Mrvhtp81 Duyguyldrm Saclarimda beyazlar çıktı benim sana o kadar diyim daha yeni atlattık yeni yeni kendine gelmeye başladı çocuk 1 buçuk aydır ne yasadigimizi bı ben bi Allah bilir Allah ssbirliklar versin bacım şimdiden
Mrvhtp81 Erdemir Bizde atak bitti diye gösterince uygulamada gerçektende azaldı huysuzlugu 1 haftaya kayboldu
Erdemir Mrvhtp81 ay bazıların bitmiyormş bilmiyorum inşalllah kalmaz kimsede de sizde meme reddi oldu mu
SEDANURRRR Erdemir derecesini ayarlayıp termosa koyuyorum canım, maması biberonu suyu başucumda hep hemen yapıyorum
Mrvhtp81 Erdemir red olmadı ama sürekli mememde yaşamaya karar verdi kendileri oda sıkıntı memeden ayrılınca çığlık çığlığa goguslerimi artık hissetmiyordum
Erdemir Mrvhtp81 ya oda bi başka sıkıntı bizimde meme reddi oluyor hastaneye gittim bu yüzden çok kötü bişey ya
Buseliii blue5 bizde 2 ay 10 günlüğüz memede ağlıyor huysuz hiç gülmüyor uyurken ağlıyor acaba atak dönemimi bizimde
Moonlightttt Buseliii 2 buçuk aylıkken bizde de oldu çok okuyorum burada evet atak sanırım da bir hafta 10gun fln sürüyor korkma canm
Erdemir SEDANURRRR alerjikten siz bıraktınız anladım bende sma comfort kulanıyorum hani siz sürekli kullandığınız mama hangisi diye şey ettim 😂