minikyavrumm Derya2118 Evet eşim saçma bulmuştu ama hepsi anı her ay düzenli aylık konsep yaparım onuda gereksiz bulur ama hepsi birer anı Allah nasip ederse güzel bi albüm yapmak istiyorum inş
Zeyzeys Ben 12 günlükken yaptırdım bebeğim asla anne karnımdaki gibi falan durmadı zaten kıpır kıpırdı uyumadı da 2 saat boyunca uğraştık 😂 yani sen bebeğim böyle durur diyorsan yaptır durmaz ilk doğum zamanı geçti diyorsan yaptırma bence
1bebek1annee Derya2118 eğer İstanbulda yaşıyorsanız instagram üzerinden Buket Polatla iletişime geçmenizi öneririm. İnanılmaz iyi👍🏻
Ekvatoral Derya2118 hatta yavrum o aralar inanışmaz kabızlık sorunu yaşıyordu çekimden sonra yapmıştı hep uyudu ☺️
Archmomm Derya2118 ilk 15 gğn tam kemik yapısı oturmadıgı için anne karnındaki o komple toparlanan şekillere bebişleri sokmak ve bu sekilde güzel pozlar yakalamak mümkün . Sonrasında bebeklerin kemik yapısı oturmaya basladıgı gibi istediğiniz gibi şekil veremezsiniz . Önerim çekim yaptırsanız bile bebeğinizin çok eğilip bükülmesne müsade etmemeniz yönünde olur. Bu işi çok prof yapanlar 15. Günden sonrasını asla kabul etmezler . Risk almazlar 🙏🏻
Archmomm Derya2118 instagramda ebru natural objektif adında çok prof bir firma var dilerseniz arayıp bilgi alın 🙏🏻
Zlm Derya2118 daha hareketleniyo diye öyle diyolar büyüdü diye değil 😊 bebeğe poz verdirmek zorlasiyo o yüzden
senamiray Derya2118 koz ne olacak beş günde çocuk ergenliğe mi girdi sanki zaten 40 çıkana kadar yenidoğan sayılır