Derya2118 20 gunluguz ilk 15 gun içinde yapılıyormuş ve ben hiç bilmiyordum çok üzüldüm geçti diye Bi kadın yaparım dedi ama geçti artık sanki büyüdü artık sanki ilk zamanlar gibi güzel olmaz gibi siz ne zaman yaptırdınız
civcivannesiii Derya2118 evet benimde aynı şey başıma geldi yaptıramadım vakit geçmiş bilmiyordum 🤦♀️1 yaş yaptırmayı düşünüyorum Allah kısmet ederse
tineanigra Derya2118 ben de prematüre doğdular diye 1 aylıkken yaptırmak istemiştim yapmadı fotoğrafçı ilk 15 gün ideal demişti sonrasında kemikler sertleşmeye başlıyormuş istedikleri performansı alamıyorlarmış. 6 aydan sonra yapabiliriz daha iyi olur dedi yılbaşından sonra bakıcam ben de
Deletedmom0099 Derya2118 benim kızım 2850 doğdu 20 günlükken yaptırdım cekimi, kıyafetler büyük bile geldi. eğer iri bi bebek değilse sorun olmaz
minikyavrumm Derya2118 22 günlükken yapildi ama ortam çok hijyenik değildi bizim bulunduğum ilde 1tane bu tarz çekim yapan vardı 2 kostüm çekim du hemen çıktık oğlumda biraz huzursuz olmuştu inş bursada tekrar bi çekim yaptırcam 22 gunluguz
Derya2118 minikyavrumm maşallah 🥰 işte ilk 15 günün amacı bebek anne karnındaki hareketleri sergiliyormus oyuzden kolayda oluyormuş
1bebek1annee Derya2118 20 günlükken yaptırdım ben de hiçbir sorun yaşamadık gayet güzel bir çekim oldu.