ZMK minnosunannesi06 bana yeterli geliyor ben çok seviyorum bu kremi doğal duruyor cc kremini kullanırım ben mat sevmediğim için
Nealakasivarrr minnosunannesi06 loreal Paris infaillible 24h gayet güzel. Ama altına mutlaka baz kullanın
Elifarslan Flormar perfect coverage şiddetle tavsiye ederim kapatıcılığı harikat mat durmuyo kuru da durmuyo ama böyle ışıl ışıl yapış yapış da değil sivilce yapmaz cep yakmaz bence güzel yanı deneyin derim yıllardır kullanıyorum kinamda makyajımı kendim yaptım bu fondöteni kullandım azcık sabiteyici sıktım mis gibi kaldı yüzümde o kadar misafir öpmeye rağmen ☺ ama beaulis markasının da fondöteni çok güzel bakın derim o da çok uygun gerçekten güzel bence kapaticiligi orta
Prenses_annesi22 minnosunannesi06 bnmde öyle note 3 numra kullanıyorum memnunum guzellık uzmanıyım makyaj bazı kullanın bırde flormar mat fondaten var suda akmıyor onlarda guzel tabı transparan pudrayla mutlaka destekleyın her fondatenı
Badem minnosunannesi06 note mat fondetenini sevdim altına da yağlı ciltler için olan bazı uygularsan memnun kalırsın diye düşünüyorum benim cildim de aşırı yağlı
The_DertliMom_ minnosunannesi06 ben fondöten yerine bb krem kullanıyorum canım kaç fondöten denediysem hepsi de sivilce yaptı ama garnier in bb kremi çok iyi hem canlılık katıyor hem daha iyi 🤗
Rainyellow minnosunannesi06 loreal true match serisini yıllardır kullanıyorum başka hiçbiri memnun etmedi benimde karma cildim hiç sivilce sorunu yaşamadım diğer tüm denemelerim hüsran oldu
Archmomm minnosunannesi06 atopik bir cildim var aşırı hassas . Ben este lauder dısında sivilce yapmayan bir fondoten bulamadım . Dolardan dolayı fiyatı malum. Suan cc krem kullanıyorum. Memnunum 🙏🏻
Gulkizim minnosunannesi06 maybelline super stay 24. Ben de çabuk sivilcelenirim ama yıllardır maybelline kullanıyorum sivilce yapmıyor. Flormar vs sürsem hemen yapar. Tavsiye ederim. Cildim de karma
merhabacanim Minik12 çok beyaz olmadığınız sürece kesinlikle medium alın genelde buğday tene uyuyor esmerde nasıl olur bilemiyorum kapatıcılığıda bence gayet iyi
merhabacanim ZMK baya mat öyle söyleyim 🙊kaparıcılığı yüzünüzde ağırlık bırakmayışı felan harika benim cildim yağlı biraz krem sürmem yetiyor öncesinde sizin kuru ise baya bi nemlendirip sürün derim
emsare Fondoten kullanınca boğulacak gibi oluyorum nedense, sorunlu bölge varsa kapatıcı sürüp o noktaya çıkıyorum(Fit Me maybeline) arada da pure beauty Cc kullanıyorum tavsiye ederim. Fondötenler bana çok ağır geliyor