E-l-i-f25 ben internetten biraz araştırdım, koku duyusunu sonradan kaybetme diye bişey varmış. Birçok kişinin başına gelmiş. Aromaterapi yapıyolarmış sanırım yavaş yavaş geliyormuş. Eşimin işleri çok yoğun olduğundan hiç gitmedi doktora. Bence siz kkb ye bir gözükün. Ne kadar erken o kadar iyi. İnşallah düzelir. Bu arada hiç bir şeyin mi kokusunu alamıyosunuz yoksa az bir koku duyunuz hala var mı?