mycutebaby Momandbabyy çok sağolun ben de emziriyorum sık sık öksürdükçe yan yatırıyorum öksürük gelince uykusundan uyanıyor normalde yastık kullanmıyoruz daha ama sırf rahat etsin diye yastık denedim yinede geçmedi
Momandbabyy mycutebaby Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir. Hem bebeklerimiz hem biz çok yıpranıyoruz bu dönemde😢
mycutebaby Balyanak_annesi bizimkide 4 aylıkken olmuştu biliyorum çok kötü oluyor yarın nebülazatörle hava vermeyi deneyeceğim biz böyle atlatmıştık bronşiti
Balyanak_annesi mycutebaby dr 2 antibiyotik basladi ventolin ve bir tane daha hava icin ilac verdi ventolini 10 gun digerini 5 gun kullanacağız sukur hafifledi ama antibiyotikker pisik yapti ne cekti coccugum
[silindi] mycutebaby 3 saatten daha erken surulunce iyi mi olur kotu mu olur bir bilgim yok yanlış yonlendirmeyeyim
mycutebaby Balyanak_annesi aynen bizimde öyle olmuştu ben özellikle antibiyotikler alerji yapıuor dedim yazmasınlar diye bziim komple vücudunda kıpkırmızı olmuştu
esleminannesi2 mycutebaby Allah yardımcınız olsun geçmiş olsun çok zor tv falan açın bari bi şekilde vermeye çalışın
Gamzehakan bizim de öksürük burun akıntısı vardı viks ve zeytinyağı denedim ama hafiflemedi öksürük ilacını kestim daha az öksürmeye başladı gece uyanıyor öksürmek ten ne yapacağımı şaşırdım doktora da götürdüm ciğerlere inmemiş dedi ama içim rahat değil
mycutebaby Gamzehakan aynen resmen bizde aynı durumdayız ya doktor da dedi ciğerlere inmemiş kan verdik hatta sadece dinlemekle dedi bunu ama öksürük şurubu daha çok öksürttü dediğin gibi cnm vala ben de bırakıcam olmıcak böyle
Melek-3434 mycutebaby geçmiş olsun canım geçen hafta oğlumda hastaydı şiddetli öksürük vardı balgamlıydı tıkanıyordu YouTube’dan sarımsaklı zeytinyağı tarifi baktık öksürük için yaptıktan 15 dakika sonra ayak tabanlarına sürdüm ve çorap geçirdim üstüne 15-20 dakika sonra öksürük kesildi inanamadım mucize gibi oldu bizim için aynı gece yine sürdüm sabaha karşı çok iyi geldi gece uykularına geçemeden önce sürdük 4-5 gün bitti şükür dene mutlaka pişman olmazsın ama dikkat et sarımsağı sürme sadece yağını süreceksin sarımsak cildi yakar tahriş eder
mycutebaby Melek-3434 teşekğr ederim canım bunu zaten yapıuordum ama bu sefer işe yaramadı daha öncesi öksürüklerinde hep kesmişti ama öksürüğünü yinede çok teşekkür ederim🤍