LareninAnnesi cok kez ac biraktim ama malesef olmadi lahusa donemimde esim ben bide yenidogan bir bebek dusunun ve tain dolayisiyla ev tasidik 😐tek başıma kimse tabiki bu donemde yardim etmez ama bebek büyüyünce herkesin sevesi gelir aman ya inan doğumdan snra neler yaşadım süt kesildi meme reddi derken 3 ay zor emdi daha neler yazmak isterim de anlatsam ne olacak her konuda tabiki emzirmek için her yolu denedim ama nasibi bu kadar demekki dedim en son 😥