Tarifi de vereyim bari şuraya😀
Tereyağında bol soğan kavurun.
Yıkanmış sirkeli suda beklemiş ıspanakları içine atıp kavurun.
Ispanaklar eriyince içine knorr et bulyon ve su koyun.
Biraz fokurdayınca ayrı bir yerde terbiyesini yapın (tereyağında un kavurup çorbadan ekleyerek açın daha sonra çorbanın içine ekleyin)
En son blender dan geçirip kaynatın❤