Myandi Umutunannesi_65 hazirandan kasıma kadar her gün yıkadım ama kasım itibariyle günaşırı yıkıyorum.
otose_san Umutunannesi_65 Evim sobalı olduğu için için 4 5 günde bir yıkıyorum kızlarını kışın ama evim doğalgazlı olsaydı 1 er gün arayla yıkardım kışın. Yazın her gün yıkıyordum, ama her seferinde şampuan ve sabun kullanmıyordum, ciltleri kuruyordu
Asl90 Umutunannesi_65 yaşadığınız yere evin banyonun sıcaklığına göre değişir. Ben bir gün arayla yıkardım hep kış olunca doktor zatüre edersin dikkat et demişti biraz korktm ama banyoyu ve oda ısısını 24 dereceyr getiriyorum hala aynı devam ediyorum bir sorun olmadı şı an 15 aylık
otose_san Umutunannesi_65 kızlarımı banyodan sonra sobalı odada tutamadığım için ister istemez arayı açıyorum ben
herseySeninleguzel11 Umutunannesi_65 Ben haziranda doğum yaptım her gün yıkıyordum şuan ise 3 günde 1 mecburen . Çok soğudu havalar burda arada 2 gun de 1 yıkadığım da oluyor ama nadir.
DUAMM Umutunannesi_65 Haftada 1 kılimayla ısınıyoruz ve öksürüğu var günlük yıkancak diye bi kural yok o yüzden çocugumu hasta edemem kirlendigini hissetmişsem 3gunde 1 de yapıyoruz günlük ılık suyla silebilirsin yüzünü bogaz altlarıni