Umutunannesi_65 24eylülde doğum yaptım, neredeyse 20günlükten beri her gün akşam rutini olarak yıkıyorum. Çocuk cerrahı önermişti bize, bebeğe ne kadar erken rutin oturtursanız o kadar iyi demişti, ben de her akşam sekizde yıkıyorum, masajını yapıp emzirip sallayıp uyutuyorum, uzun uyuyor öyle olunca. Evimin genelde ısısı 24-25 derece, orduda yaşıyorum.