Melek818 Zlyhky11 bende öyle bugünden tasasına düşmüştüm biran önce bu aşı evrelerini atlatmak istiyorum hiç kıyamıyorum bebeğime ama olması lazım yapacak birsey yok sağlıkları için 🥰