yildizligece Ben hamileyken kışın kiraz aşermiştim bu internetteki hamile manavlarında bıle yoktu o zaman 😊 kiraz tursusu bile bulmuştu çevremdekiler kırazın kendisini çok sonra bulmuşlardı geçte olsa yedim😊 sonrada karpuz aşermiştim covite yakalandım hamileyken agır geçirdiğim için hastaneye yatırmışlardı ben çıkana kadarda hastaneden karpuz kötü olmuştu evde yiyemedim sonrada canım daha istemiyordu almadık 😊