Rubab_Mommy Pembekurdela Gider tabi niye gitmesin..Erkek eşofmaninada benziyo zaten.Cok icine sinmediyse evin icinde giydirirsin
Pembekurdela Rubab_Mommy evet canım bende erkek eşofmanına benzettim ilk başta etiketindeki yazıyı görene kadar 😅
esrefiMahlukatAnasi Pembekurdela merhaba, içime sinmese de eşim beğenmiş almış diye en olmadı evde giydiririm. Hevesini de kırmamak lazım erkeklerin, 40 yılda bir şey beğenip alıyorlar, bunu değişelim diyince bir daha yanaşmıyorlar böyle şeylere.
Pembekurdela esrefiMahlukatAnasi merhaba evet canım öyle gerçekten hevesini kırmak da istemiyorum. Giydireyim artık.
nneslihan Mom544154 kız bebelerde bir şey yok bence😂 zara uçuşa geçti artık, 14 ocakta indirime girecek zara kesin bilgi🤩 avm ye çok sık gitmiyorum bakamadım o yüzden. Online da o gün aşırı yavaştı bıraktım ertesi gün aklıma geldi çoğu beden tükenmişti 🥲3 tane bot beğenmiştim linaya 3 üde tükenmiş birini bile alamadım
Rubab_Mommy Pembekurdela 😂bazen bende ayirt edemiyorum o kadar benziyolar ki etiketine bakiyorum.Ama cok guzel giydir bence degiştirme😻
Pembekurdela Rubab_Mommy evet canım dediğin gibi ayırt edilmiyor 😅 teşekkür ederim kız çocuk gibi durmuyor ama dimi bende çok beğenerek aldım ama soğuyor gibiyim 🥰